"Aki azért nem költ reklámra, hogy pénzt takarítson meg, az ennyi erővel az óráját is megállíthatná, hogy időt takarítson meg." (Henry Ford)
Minden vállalat számára elengedhetetlen a tevékenységébe tartozó piacok belső viszonyainak beható ismerete. A piacszerkezet és a vállalkozás pozíciójának meghatározása e szerkezeten belül, a fogyasztói igények ismerete, a beszállítói piacok elemzése hozzásegíti ügyfeleinket ahhoz, hogy profitábilisan működjenek, növelni tudják piaci részesedésüket és hatékonyabban ki tudják elégíteni fogyasztóik igényeit. Kutatásaink, elemzéseink tudatosságot vihetnek a terméktervezésbe, illetve támogatják a termék értékesítését szolgáló marketingtevékenységet. A „Pain”, „Goal”, „Product as a Hero”, „Benefit”, „Testimony” dimenziói és a „Mit?” „Hol” „Kinek” „Hogyan?” értelmezési keretei nem idegenek számunkra.
Alkalmazott módszerek széles tárházát ajánljuk leendő ügyfeleinknek. Kvalitatív és/vagy kvantitatív kutatási eljárások a megrendelési szándéktól függően alkalmazhatóak, de az elérhető hazai és nemzetközi szakirodalmi, statisztikai források alapján elemzések is rendelhetők. Piackutatásaink esetében a korábbi eredmények áttekintése kiemelt szerepet kap, hiszen számos hazai, vagy külföldi tudományos eredmény születhetett már a kutatás tárgyában.
Közvélemény-kutatásokon kívül vállaljuk fókuszcsoportos kutatások megszervezését is. A vizsgálat 4-8 darab 6-10 fős csoportban folyik 1-3 helyszínen, a résztvevők moderátor segítségével, ún. vezérfonal alapján beszélgetnek egymással, játékokat játszanak. A bekerülő személyek kiválasztása gondosan, a megrendelővel közösen előkészített szűrőkérdőív alapján történik. A kutatás során megismerhetők, visszanézhetők a beszélgetésbe bevontak reakciói, megismerhetővé válnak a válaszok mögött álló érzelmi és racionális reakciók.
Kvalitatív kutatási szándékáról nyugodtan érdeklődjön nálunk!